Арт-терапія

       Одним із напрямків в роботі з корекції психофізичних недоліків є образотворча діяльність, уроки праці, ліплення, музика. Відомий німецький педагог І.Дістервел казав, що той, хто малює, отримує протягом однієї години більше, ніж той, хто дев’ять годин лише дивиться. Малювання як форма діяльності вміщує в собі багато компонентів психічних процесів і в зв’язку з цим його слід вважати важливим фактором формування особистості.

         Арт-терапія – лікування мистецтвом. Мистецтво завжди було для людей джерелом насолоди і задоволення. Участь дитини в художній діяльності з однолітками та дорослими розширює її соціальний досвід, вчить адекватній взаємодії та спілкуванню у спільній діяльності, забезпечує корекцію порушень комунікативної сфери. У дослідженнях психологів було давно помічено: малюнки дітей не тільки відображають рівень розумового розвитку та індивідуальні особистісні особливості, але і є своєрідною проекцією особистості. Малюнок виступає як засіб посилення почуття ідентичності дитини, допомагає дітям пізнати себе і свої здібності. 

         Сьогодні у 8 класі на корекційному занятті «Малюємо автопортрет» панувала добра  безпечна атмосфера, де кожний відчував взаєморозуміння, підтримку, бажання допомогти у вирішенні проблем.

         Мета психокорекційної роботи – зменшення негативних емоційних проявів у дітей з інтелектуальною недостатністю засобами мистецтва.

         Важливим моментом, що підвищив корекційний ефект арт-терапії, став подальшій аналіз і обговорення малюнків. Це сприяло розвитку самопізнання, емпатії, усвідомленню власних емоційних станів зниження тривожності, агресивності.

 

IMAG0056 IMAG0058 IMAG0062

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *