КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «МОСТИЩЕНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ» – заклад загальної середньої освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та/або інтелектуального розвитку, забезпечує здобуття початкової та базової середньої освіти особам з порушеннями інтелектуального розвитку.
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «МОСТИЩЕНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ» належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області.
Управління спеціальною школою в межах повноважень, визначених законами та установчими документами, здійснюють:
- засновник;
- директор спеціальної школи;
- колегіальний орган управління спеціальної школи;
- колегіальний орган громадського самоврядування.
Засновником спеціальної школи є Київська обласна державна адміністрація. Органом управління майном спеціальної школи – Київська обласна рада. Повноваження з управління діяльністю здійснює департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.
Директор є представником спеціальної школи у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах повноважень, передбачених законом та установчими документами.
Педагогічна рада – колегіальний органу управління спеціальною школою.
Вищим колегіальним органом громадського самоврядування спеціальної школи є загальні збори (конференція) її колективу.
Спеціальна школа для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку забезпечує здобуття загальної середньої освіти на двох рівнях освіти:
- початкова освіта – 1-4 класи;
- базова середня освіта – 5-10 (11) класи.
Для учнів (вихованців), які за станом здоров’я можуть оволодіти професією певного кваліфікаційного рівня, відкриваються класи з поглибленою професійною орієнтацією. Зарахування учнів (вихованців) до таких класів здійснюється з урахуванням їх побажань (якщо їм не протипоказане навчання за певною спеціальністю) за заявою батьків або інших законних представників.
Спеціальна школа має у своєму складі гуртожиток (інтернат) з частковим або повним утриманням учнів (вихованців).
Учні (вихованці) з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, перебувають в спеціальній школі на повному державному утриманні.
Для перебування учнів (вихованців) у спеціальній школі на вихідні та святкові дні утворюються чергові групи.