Школа сьогодні відчуває потребу в учителеві, який постійно прагне до творчого пошуку, має навички дослідної, експериментальної діяльності, вивчення, узагальнення, впровадження перспективного досвіду, високий рівень інформаційної культури, вміє інтерпретувати новий зміст освіти в методику навчання і виховання, здійснювати аналіз результатів діяльності як своєї власної, так і педагогічного та учнівських колективів. Пошук шляхів підвищення якості безперервного навчання педагогічних працівників, розвиток педагогічної майстерності, формування навичок науково-дослідницької роботи – пріоритетні завдання методичної роботи нашого закладу.
План роботи методичного об’єднання вчителів трудового навчання, фізичної культури
План роботи МО вчителів-дефектологів та вчителів корекційно-розвиткових занять
План роботи практичного психолога
План роботи соціального педагога
План роботи педагога-організатора
План роботи методичного об’єднання вихователів та класних керівників